sttoolearn

بنر تبلیغاتی صفحه نمایش مستطیل شکلی است که در قسمت های مختلف یک وب سایت به نمایش گذاشته می شود. بنر های وب اهداف مختلفی دنبال می کنند که به طور معمول جهت تبلیغا...

بازدید :568
شنبه 21 اسفند 1395زمان :11:58
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بنرتبلیغاتی صفحه نمایش مستطیل شکلی است که در قسمت های مختلف یک وب سایت به نمایش گذاشته می شود. بنرهای وب اهداف مختلفی دنبال می کنند که به طور معمول جهت تبلیغات در سایز های مختلف بکار برده می شوند. بعنوان مثال بنر های افقی، عمودی یا مربعع شکلی طراحی می شوند و در حالت کلی در وبلاگ یا وب سایت در جهت کسب درآمد استفاده می شوند.

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

معنی متداول بنرتبلیغاتی بعنوان وسیله ای برای درآمد بیشتر است شناخته شده است. بنرهای تبلیغاتی اشکال تبلیغات آنلاین هستند که بر اساس نرخ کلیک یا CTA مورد ارزیابی قرار می گیرند. اصول طراحی بنر تبلیغاتی به موارد و اهداف استفاده از بنر بستگی دارد. برخی از اصول رایج طراحی بنر تبلیغاتی عبارت است از:
• حفظ سلسله مراتب طراحی بنر که به ترتیب شامل قرار دادن لوگوی شرکت، پیشنهاد قیمت، CTAA هایی از قبیل اینجا کلیک کنید، بیشتر بخوانید، ببینید، یا ثبت نام کنید.
• استفاده از رنگ های مناسب
• ایجاد حس فوریت با استفاده از جملات (زمان محدود، فقط تا یک هفته، تنها تا سه روز)
• استفاده از فرمت های مناسب Gif، JPG، PNG، SWF و …
• متن بنربایستی در یک نگاه و به سرعت قابل خواندن باشد.
• از دکمه ها یا Button ها به طور مناسب استفاده شود.
• ساده طراحی کنید.
• استفاده از سایز های مناسب و موثر.
• کاربرد بنرهای مبتنی بر تصویر بیش از بنر های مبتنی بر متن است.
طراحی بنرها در فرمت گیف یا فلش نرخ کلیک را افزایش می دهند.

حتما بخوانید : چرا از طراحی کاتالوگ در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی

از جمله مزایای طراحی بنر تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• تنوع و تطبیق پذیری در ارائه طبق اهداف استفاده از بنر
• موجب به رسمیت شناختن نام تجاری می شود.
• دارای قیمت گذاری انعطاف پذیر می باشد.
• هدف قرار دادن مخاطبان موثر.
بنرها به دلیل دارا بودن تصاویر جذاب بعنوان قابل رویت ترین موارد تبلیغات آنلاین هستند.
• تبلیغات بنری موجب صرفه جویی در زمان برای منتشر کننده و تبلیغ کننده است و تنها نیاز به قرار دادن لینک سایت تبلیغ کننده را دارد.
• تبلیغ کننده مجاز است لیستی از وب سایت ها را برای ارسال بنرتبلیغاتی انتخاب کند که موجب دریافت مشتریان بالقوه بیشتری می شود.
• با تبلیغات بنری، ترافیک وب سایت افزایش خواهد یافت. در صورتی که بنر برای بازدید کنندگان جالب باشد، با کلیک بر روی آن بهه دنبال اطلاعات بیشتر خواهند رفت. بنابر این تبلیغ کننده نیاز به قرار دادن لینک مستقیم به صفحه اطلاعات موجود است.
• تبلیغات بنر را ساده بگیرید. قرار دادن اهداف و تجزیه تحلیل پس از هر کمپین هدف، چگونگی روند نتیجه کمپین را مشخص خواهد کرد.
• در صورتی نام تجاری تبلیغ کننده به خوبی تصدیق شده باشد، با افزودن تصاویر جذاب می توان به راحتی توجه بینندگان را جلب کرد.

منبع: اصول طراحی بنر تبلیغاتی

حتما بخوانید : تعریف طراحی بنر


مشاهده پست مشابه : طراحی بنر ترجمه سریع
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
sttoolearn sttoolearn کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
لینک دوستان
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


آمار سایت
  • کل مطالب : 518
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز : 249
  • بازدید کننده امروز : 233
  • باردید دیروز : 124
  • بازدید کننده دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 6296
  • بازدید سال : 27901
  • بازدید کلی : 912009
کدهای اختصاصی