سال ۲۰۱۶ با تمام قانون و مقرراتش گذشت. سال جدید را باید با رویکردهای متفاوتی که به موثر بودنشان اطمینان داریم شروع کنیم. تعداد لایک یا فالوور را فراموش کنید. امسال روی چیزهای دیگری باید تمرکز کرد. چیزهایی که دیگر در تعدد لایک و کامنت خلاصه نمیشوند. یک نگاه کارآفرینانه به تمام جنبههای تجارت و کسب وکارتان بیندازید و ببینید بازاریابی در شبکههای اجتماعی چه تاثیری روی شهرت شما در سالی که گذشت داشت؟
اگر این تاثیرگذاری با تعداد لایکها هماهنگ نیست و همه چیز مطابق با میل شما پیش نرفته است دست نگه دارید. سال ۲۰۱۷ را باید جور دیگری سر کرد. ۲۰۱۷ سالی برای بومی سازیبازاریابی شبکههای اجتماعی خواهد بود.
این رویکرد دقیقا از زمانی شروع شد که خرید لایک و فالوور در شبکههای اجتماعی متداول شد. دیگر کاربران با این لایکهای گول زننده به سمت خرید محصول نمیروند. بازاریابی شبکههای اجتماعی باید بومی سازی شود تا جواب بگیرید. اما منظور از این بومی سازی چیست؟
فست سئو که همیشه همه چیز را مطابق با خواستههای کاربران بومی و مشتریان واقعی میسنجد در ادامه مطلب این نکات را با شما در میان میگذارد.
بومی سازی بازاریابی شبکههای اجتماعی در سال ۲۰۱۷
داشتن ۵۰ فالووری که به خاطر شما پول پرداخت میکنند بهتر است یا ۵ هزار فالووری که بود و نبوشان فایده ای ندارد؟!
بومی سازی، فعالیت دو جانبه در بازاریابی شبکههای اجتماعی و افزایش یا ارتقا کیفیت بخشی از فرآیندی را تشکیل میدهند که سال ۲۰۱۷۷ بدان اختصاص یافته است: بومی سازی.
بومی سازی ویدیوها
اگر بودجه کافی در اختیار دارید کاربومی سازی را از ویدیو شروع کنید. آپلود ویدیوهایی که برگرفته از وب سایتهای خارجی هستند چندان تاثیرگذار نیستند. چند درصد از ایرانیهای اطرافتان به زبان انگلیسی محاوره ای آن چنان مسلط هستند که بتوانند محصولی که شما عرضه میکنید را با تکیه بر آن ویدیو خریداری کنند؟
حضور همه جانبه در شبکههای اجتماعی به همراه تولید ویدیو کاملا بومی ومتناسب با ذائقه هم زبانان اصل مهمی در بازاریابی شبکههای اجتماعی است.
فراخوانی کاربر به تعامل
حتی اگر بازاریابی شبکههای اجتماعی خود را به فست سئو نسپرده باشید میتوانید تا حدودی محتوا مناسب در جهت تعامل با کاربران تولید کنید. اگر مطلبی که درج شدهه است کاربر را به واکنش ترغیب نکند چندان ارزشی ندارد. شاید این امر در وب سایتها کمی معمول باشد؛ اما در شبکه اجتماعی کاربر فعال است و آماده به پاسخ! موفقق شده اید او را با نوع بازاریابی محتوا خود برای نظرگذاری فراخوانی کنید؟ احتمالا گامهای اولیه بومی سازی را برای کاربران هم زبان به خوبی برداشته اید.
منبع: سال ۲۰۱۷ سال بومی سازی بازاریابی شبکههای اجتماعی
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی ایمیلی
- برند سازی
- ابزار سئو
- سئو ارزان
- سئو وبلاگ
- تعرفه سئو
- سئو رایگان
- خرید سایت
- شرکت سئو
- سرویس سئو
- بهینه سازی سایت و ساختار سایت
- طراحی سایت سئو
- برندینگ
- تولید محتوا
- تبلیغات گوگل
- ویدئو مارکتینگ
- بازاریابی داخلی
- ایمیل مارکتینگ
- بازاریابی پیامکی
- دیجیتال مارکتینگ
- بازاریابی اینترنتی
-
بازاریابی شبکه های اجتماعی
- مشاوره بهینه سازی سایت
- مشاور سئو
- مشاوره سئو
- بهینه سازی سایت شرکتی
- بهینه سازی سایت وردپرسی
- بهینه سازی سایت اختصاصی
- صفر تا صد بهینه سازی سایت
- بهینه سازی سایت خبری
- بهینه سازی سایت دانلود
- بهینه سازی سایت تفریحی
- بهینه سازی سایت فروشگاهی
- مشاوره سئو سایت
- بهینه سازی سایت شخصی
- بهینه سازی سایت شرکتی
- بهینه سازی سایت وردپرسی
- بهینه سازی سایت اختصاصی
- صفر تا صد بهینه سازی سایت
- بهینه سازی سایت خبری
- بهینه سازی سایت دانلود
- بهینه سازی سایت تفریحی
- بهینه سازی سایت فروشگاهی
- مشاوره سئو سایت
-
بهینه سازی سایت