تبلیغات
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.
وقتی که به برنامه ریزی کلمات کلیدی می پردازیم ، یک پرسش همیشه مطرح میشود که چگونه باید بین استفاده حالت جمع و مفرد کلمات کلیدی تصمیم گیری کرد. به عنوان مثال باید از مسافرت استفاده کنیم یا مسافرتها؟ تور دوچرخه سواری یا تورهای دوچرخه سواری ؟ هرچه که بیشتر آن را بررسی کنید این مسئله پیچیده تر می شود. اولین علت این است که به نظر می آید مردم بیشتر میل دارند که به صورت جمع جستجو کنند، البته وقتی که به واژه هایی میرسیم که شرکت های پیشنهادهای کلیکی می دهند بیشتر نسخه های مفرد آن را جستجو میکنند.
نکات مهم در انتخاب درب ضد سرقت