بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتیتنها به ارسال یک اس ام اسمنتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتیاولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاهمی باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتیچیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتیباید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتیرا ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتیرا ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتیمی پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.
هدفگذاری و تدارک برنامه در پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب
برای بازاریابی به وسیله
پیامکنیازمند هدف بندی و تدارکات برنامه می باشیم بنابراین باید قبل از اجرا برنامه بازاریابی خود را مشخص نمائیم. به چه منظوری قصد
ارسال پیامکرا خواهیم داشت آیا می خواهیم به وسیله
پیامک تبلیغاتیجهت معرفی یک محصول آن را ارائه دهیم و یا قصد داریم فروشگاه و محصولات متنوع آن را معرفی کنیم. بنابریان با توجه به هدف نوع نگارش متن
پیامک تبلیغاتینیز تغییر خواهد کرد. چناچه شما قصد فروش یک محصول را داشته باشید باید نوع نگارش متن
پیامکرا به سمت محصول ترغیب کنیم. ملحق کردن افراد بیشتر باعث خواهد شد که شما دارای مشتریان بیشتری باشید به طور مثال می توانید در پیام خود این طور عنوان کنید” با ملحق شدن و خرید از این محصول شما دارای امتیاز و یا تخفیف چند درصد خواهید شد” این عمل باعث ترغیب افراد بیشتری می گردد و با این روش توانسته اید نفرات زیادی را با
پیامک تبلیغاتیخود جذب نمائید.
در مطالب بعدی در مورد زمان
ارسال پیامک تبلیغاتیو تاثیر آن بر کسب و کار بحث خواهیم کرد
منبع: پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب
پنل اس ام اس سامانه پیامک پنل پیامک پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس رایگان سامانه ارسال پیامک
ارسال اس ام اس رایگان رایگان اس ام اس اس ام اس انبوه پیامک انبوه سامانه ارسال پیام کوتاه
ارسال پیامک پنل sms سامانه ارسال پیامک انبوه ارسال اس ام اس مرکز تلفن