close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده
  • sttoolearn

    استفاده از پنل اس ام اس در موبایل مارکتینگ بسیار کاربردی و در واقع جز وسایل لاینفک این بخش منظور می شود. اما در این جا باید تعریفی در مورد موبایل مارکتینگ داشته...

    بازدید :836
    شنبه 13 آذر 1395زمان :8:58
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    استفاده از پنل اس ام اسدر موبایل مارکتینگ بسیار کاربردی و در واقع جز وسایل لاینفک این بخش منظور می شود. اما در این جا باید تعریفی در مورد موبایل مارکتینگداشته باشیم. موبایل مارکتینگ در واقع به معنی برقراری ارتباط با مشتریان و ترغیب آن ها به خرید و فروش کالا در هر نقطه از شهر یا کشور می باشد. موبایل با توجه به این که وسیله ای است که امکانات فراوانی در اختیار ما می گذارد می تواند به عنوان رسانه موثر در بازاریابی منظور شود. این وسیله می تواند به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

    استفاده از پنل اس ام اس در موبایل مارکتینگ


    می توان با استفاده از ارسال پیام های چندرسانه ای، تصویری و صوتی و همین طور پیامک های متنی توجه مشتریان را به خود افراد جلب کرد. یکی از ابزارهای مفیدی که با صرف هزینه پایین و با اطمینان خاطر زیادی می تواند بخش تبلیغات را بر روی آن سرمایه گذاری نمود پیامک است. طی تحقیقات به عمل آمده استفاده از این روش در بین تمام روش های بازاریابی بسیار موفق تر عمل کرده و جامعیت داشتن آن نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی و بازاریابی محرز بوده و حتی صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند به صورت شخصی با استفاده از خرید یک پنل اس ام اسو آموزش روش های بازاریابی تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود را از این طریق صورت دهند و با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشند.

    استفاده از پنل اس ام اسدر بازاریابی موبایلی و شاخصه های مهم آن

    استفاده از پنل اس ام اسدر بازاریابی موبایلی بسیار مرسوم بوده و مفیدترین ابزار برای این روش بازاریابی محسوب می شود. دانستن قواعد بازاریابی و فروش، تنظیم نمودن پیامک های شاخص و منحصر به فرد دو بخش اصلی در بازاریابی موبایلی یا همان موبایل مارکتینگمی باشد. اما در این بازاریابی موبایلی باید چند شاخصه مهم را مد نظر داشت از جمله:
    • شناسایی بازارهدف
    • شناخت کامل محصول و یا خدمات ارائه دهنده
    • شناسایی و جمع آوری شماره های مخاطبان بالقوه
    • رده سنی، میزان تحصیلات و شغل مخاطبان
    • در نظر گرفتن علایق و سلیقه افراد
    • نوع نوشتار پیامک ارسالی
    • زمان بندی جهت ارسال پیام کوتاه
    در نظر گرفتن آیتم های ذکر شده در اجرای موفق یک بازاریابی موبایلی بسیار موثر است. البته بخش های دیگری مانند نرم افزار مناسب پنل اس ام اسو شماره اختصاصی و میزان کارکرد آن، سرعت ارسال پیامک و … جز آیتم های اولیه ای است که در اجرایی کردن بازاریابی موبایلی و برای رسیدن به موفقیت باید کاربران آن در نظر داشته باشند.


    منبع: استفاده از پنل اس ام اس در موبایل مارکتینگ



    پنل اس ام اس سامانه پیامک پنل پیامک پیامک تبلیغاتی پنل اس ام اس رایگان سامانه ارسال پیامک

    ارسال اس ام اس رایگان رایگان اس ام اس اس ام اس انبوه پیامک انبوه سامانه ارسال پیام کوتاه

    ارسال پیامک پنل sms سامانه ارسال پیامک انبوه ارسال اس ام اس مرکز تلفن

    نظرات این مطلب
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    sttoolearn sttoolearn کد امنیتی

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
    • کل مطالب : 518
    • کل نظرات : 3
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 5
    • بازدید امروز : 196
    • بازدید کننده امروز : 77
    • باردید دیروز : 288
    • بازدید کننده دیروز : 163
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 197
    • بازدید ماه : 7927
    • بازدید سال : 82335
    • بازدید کلی : 966443
    کدهای اختصاصی