تبلیغات
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.
بروشور بعنوان قدیمی ترین ابزار بازاریابی و تکنیک آزمایش شده توسط انواع کسب و کار ها برای رسیدن به مشتریان بالقوه است. اطلاعات بایستی بوضوح و زیبا ارائه شوند. طرح بندی های حرفه ای و سفارشی کردن رنگ جهت طراحی بروشور های مخاطب محور و جذب مخاطب از دیگر ابعاد طراحی است.
انتخاب یک فونت برای بدنه و یک فونت مکمل برای عنوان یا هدر که فونت های مکمل دو تا هستند و بایستی به اندازه کافی متفاوت باشند. استفاده از فونت ساده و بدون افراط در زینت و جلوه، جهت مجذوب شدن سریع مخاطبان و خوانده شدن متن. انتخاب رنگ فونتی که در پس زمینه بروشور واضح و خوانا باشد. استفاده از کنتراست و فونت های تیره در پس زمینه روشن بسیار عالی جواب می دهد و بالعکس.