سال ۲۰۱۶ با تمام قانون و مقرراتش گذشت. سال جدید را باید با رویکردهای متفاوتی که به موثر بودنشان اطمینان داریم شروع کنیم. تعداد لایک یا فالوور را فراموش کنید. امسال روی چیزهای دیگری باید تمرکز کرد. چیزهایی که دیگر در تعدد لایک و کامنت خلاصه نمیشوند. یک نگاه کارآفرینانه به تمام جنبههای تجارت و کسب وکارتان بیندازید و ببینید بازاریابی در شبکههای اجتماعی چه تاثیری روی شهرت شما در سالی که گذشت داشت؟
اگر این تاثیرگذاری با تعداد لایکها هماهنگ نیست و همه چیز مطابق با میل شما پیش نرفته است دست نگه دارید. سال ۲۰۱۷ را باید جور دیگری سر کرد. ۲۰۱۷ سالی برای بومی سازیبازاریابی شبکههای اجتماعی خواهد بود.
این رویکرد دقیقا از زمانی شروع شد که خرید لایک و فالوور در شبکههای اجتماعی متداول شد. دیگر کاربران با این لایکهای گول زننده به سمت خرید محصول نمیروند. بازاریابی شبکههای اجتماعی باید بومی سازی شود تا جواب بگیرید. اما منظور از این بومی سازی چیست؟
فست سئو که همیشه همه چیز را مطابق با خواستههای کاربران بومی و مشتریان واقعی میسنجد در ادامه مطلب این نکات را با شما در میان میگذارد.